doodle_1998
  • post by:
  • Июль 29, 2019

Історія створення Doodles на Burning Man

На фестивалі радикального самовираження Burning Man щорічно створюються десятки потужних арт-об’єктів, натхненні бьорнери започатковують нові креативні проекти, артисти отримують сильний поштовх до подальшої творчості.

З Burning Man пов’язано багато цікавих історій, де фестиваль відігравав ключову роль в розробці нових проектів міжнародних корпорацій. Одна з них – створення транснаціональною корпорацією Google культових Doodles.

Цього року ти також зможеш долучитися до колективного арту та надихнути інших: достатньо надіслати свою роботу за посиланням:

http://www.digitalculture.in.ua/

Рисунок1

На головній сторінці Google коростувачів  зустрічають тематичні, часто анімовані малюнки. Це Дудлз –  видозмінена версія логотипу пошукової системи. Вони з’являються на честь великих свят, важливих культурних подій, днів народжень відомих діячів тощо. Це своєрідна листівка, яка більше 20 років викликає посмішку навіть у тих, чиї запити видаються серйозними. Однак мало хто знає, що Гугл отримав свої Дудлз саме завдяки Burning Man.

dims

В 1998 році засновники Google Ларі Пейдж та Сергій Брін хотіли повідомити користувачам, що вони поїхали в пустелю, тому найближчих 8 днів їх не буде в офісі. Саме тому на головній сторінці пошукової системи на логотипі Google розмістили дерев’яного чоловічка – символ фестивалю. Ідея сподобалася користувачам, тому було прийняте рішення продовжити традицію тематичних логотипів. Всі наступні малюнки створювали «гостьові» веб-дизайнери, поки в Google не прийшов Денніс Хванг. На офіційну пошту компанії й сьогодні приходять тисячі листів, де користувачі виражають своє бачення дудлз. Саме так маленька дерев’яна фігурка Burning Man перетворилася на колективну світову творчість.

Leave Comments